Zing Burger - Allee

2018. november 13. 13:04 - Adammio

A mai alkalommal a Zing Burger Alleeban található éttermébe tértünk be. Fontos megjegyezni, hogy nem magában az Allee bevásárló központban fogjátok megtalálni az hambizót, hanem a Móricz Zsigmond körtér felé elhagyva, a Starbucks mellett.

allee_zing.png

Az eddig tesztelt hamburgerezők közül a Zing nőtte ki magát a legnagyobbra az elmúlt években, mára már számos üzletük van, holott az egész egy Godzsu udvari Food Truckból indult! Ilyen háttérrel biztos voltam benne, hogy nem fog csalódást okozni az itt elfogyasztott étel, nézzük valóra váltak-e reményeim.

zing_etterem.jpg

Mikor beléptem szerencsére ennyi ember nem falatozott éppen de a hangulat semmivel sem volt rosszabb mint a képen. Minden adott ahhoz, hogy kényelmesen helyet tudjunk foglalni és bár picit bumfurdi módon de a higéniáról is próbáltak gondoskodni az üzemeltetők, lásd papír törlőkendők.

A rendelés könnyedén és kellemesen zajlott, alig kellett várnom és a pénztáros nagyon készségesen ajánlott többféle burgert is. Lehetett húst választani, és egy kis felár (kb 300Ft) után akár Angus marhahúsból készült hambit is ehettem volna. Miután kifizettem a rendelésem kaptam egy csipogót, ilyet még nem láttam sehol máshol, mely 10-15 perc elteltével jelzett is, hogy elkészült az étel. Szerintem ez egy rendkívül ötletes megoldása annak a problémának amikor fennhangon kell üvöltenie a dolgozóknak azt jelezve, hogy mi készült el éppen. Valószínűleg ez lehetetlen is lenne egy ilyen nagy helyen.

01.jpg

A felszolgálással kapcsolatban különösebb panaszom nem volt, nekem mindig is tetszett ha valaki okosan brandelte magát, ez most sem volt másképp.

02.jpg

A pofás csomagolást felnyitva kellemes látvány fogadott. Elsőre picit szkeptikus voltam a bucival kapcsolatban, de egy harapás után elreppentek a kétségeim. Minden összetevő jó minőségű, finom volt és teljesen meg voltam elégedve az adag méretével is. Lehetett volna még mártogatóst is kérni a krumplihoz, ezt nem próbáltam ki de biztos vagyok benne, hogy lesz rá még alkalmam, hiszen szívesen visszatérnék.

03.jpg

Körülbelül 2200 forintból kijött egy burger, krumpli és kóla ez egy picit az átlag street food árak felé helyezi a Zinget, de ha csak hamburgert eszünk akkor jóval barátibb áron is hozzájuthatunk valami finomhoz.

Összességében, nem csalódtam semmilyen téren sem a hambizóban, széles a választék, kényelmesen helyet lehet foglalni, habár fém evőeszközt nem adtak ennek hiányát nem is éreztem és tisztaság volt mindenhol. Az egyetlen apróság ami szemet szúrt az a szalvéta kérdésének megoldása, de lehet ez is hozzátesz a hely varázsához ;)
Végül még annyit, hogy állatbarát helyként van feltüntetve az étterem az Allee weboldalán, amikor én voltam ott épp egy kutyus sem volt a közelben.

 Köszönöm, hogy elolvastad a cikked és remélem nem fogsz csalódni te sem ha betérsz ide.

Jó falatozást!

Értékelés

4.75

Higénia

4.5

Étterem

5

Személyzet

5

Étel

4.75

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburpest.blog.hu/api/trackback/id/tr8614369823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása