Miért is szeretjük a hambikat?

2018. november 21. 17:35 - TáltosÁkos

Ádám:

Én azért szeretem mert egyszerű étel viszonylag, szendvicshez hasonlitanam de annál sokkal de sokkal finomabb és teljesen jól működik egy főételként is nem pedig csak egy délutáni snacknek mint egy szendvics ezen túl még érdekes számomra, hogy mennyi féle módon el tudják készíteni és hogy melyik hamburgerező milyen variációkat kreál belőle, lehet mindenféle hússal kérni és azis már egy tök más burger hatását kelti és akkor a különböző zöldségekről, sajtokról, szószokról nem is esett szó ami viszont azonos ebben meg a szendvicsben hogy nem kell hozzá külön ceremóniát tartani, megfogod a kezedben és megeszed, egyszerűen tehát leginkább azért szeretem mert amennyire praktikus annyira finom is szerintem

Reni:

Mindegyik hamburger teljesen egyedi. Mindig új ízvilágot mutat be es kb. nincs kettő ugyanolyan (persze kivéve meki&burger és társai). Rengeteg mindennel kombinálható, sose lehet megunni. Legyél húsimádó vagy vegán

Dóri:

Én azért szeretem a hamburgert mert nemcsak egy sima ebéd vagy vacsora ami annyit csinál hogy jól lakok tőle és szükséglet kielégítve hanem ilyen pleasure food is.

Laura:

En azért szeretem, mert nagyon változatosan elkészíthető, illetve bármilyen életmód mellett (pl. vegán) találunk alternatívát. Az is jó, hogy elvitelre kérhető, bárhol elfogyasztható. Na meg egy adag bőven fedez egy étkezést + gyorsan elkészíthető, tehát egy rohanósabb napon sincs vele macera, ha az ember magának készíti.

Ákos:

Hogy miért szeretem a hamburgert? Miért ne szeretném? Őszintén, annyiféle módon variálható ez az étel, hogy az eszméletlen. Legyél vegán, húsfaló, csak csirke evő, stb. bármit bele tudsz rakni a hambiba, ízlésedre szabhatod, ahogy csak szeretnéd. Másik okom a nosztalgia. Sokan biztos így voltak, főleg fiatalabb korukban, hogy jaaaj menjünk el anya-apa a mekibe és a szülők szíve persze, hogy megesett rajtunk és máris ott voltunk hambiztunk (no persze a happy meal játék volt a lényeg). Szóval két indokom van miért imádom a hambikat, a variálhatóság és a nosztalgia.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburpest.blog.hu/api/trackback/id/tr4414385528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása