Epic Burger értékelés

2018. november 24. 13:15 - TáltosÁkos

A következő választott hamburgerezőnk az Epic burger volt a Corvin sétányon. A honlapjuk alapján döntöttem úgy, hogy ezt a hamburgerezőt fogom meglátogatni. Már a honlapjuk is nagyon megfogó volt és a teljes étlapot is meg lehetet találni ami naprakész volt.

Hétfőn 5 óra körül voltam az étteremben, szerencsére éppen senki nem volt bent így egyből én kerültem sorra és kérhettem is a hamburgert. Amíg válogattunk az ételek közül a pultnál nagyon örültem, hogy nem kérdezgettek és hívogattak, hogy tudnak segíteni. Sok helyen ez elég irritáló, szerintem mindenki el tudja olvasni a kihelyezett étlapot és nincs szükség arra, hogy már akkor zaklassák.

 

Végül egy Cheeseburgert és Blue Chicken burgert (kéksajtos) rendeltünk. Fizetés után sorszámot kaptunk és addig már helyet is foglalhattunk, sok hely van szerencsére így egy zsúfoltabb napon is tudnánk ülőhelyet szerezni. A hamburgerek kb. 15-20 percet vettek igénybe, ami ha úgy nézzük átlagos bár mivel kb. 5-6 alkalmazott ácsorgott ott és más vendég nem volt kicsit hamarabb is elkészülhetett volna. Miután elkészült kiírták a sorszámot és át is vehettük.

 46520709_553737745091359_425104842071998464_n.jpg

 

Mindkettő hamburger nagyon ízletes volt, a cheesburgerben a hús jól átsütve volt aminek kifejezetten örültem, szerintem itt Magyarországon inkább ez a jobb alap opció, hogy jól átsütik. Tetszett, hogy bármelyik hambiban felár nélkül cserélhető a hús mondjuk sertésre vagy csirkére, és csupán +200 forintért lehet gluténmentes zsemlében is kérni. A szósz mindkettőben nagyon finom volt, volt még paradicsom, lilahagyma és saláta. Nagyon jól voltak kombinálva az ízek. A csirkésben még bacon is volt. Evőeszközt nem láttam, de hát hamburgert kézzel is tudunk enni.

46762515_490419274785916_3828982147750821888_n.jpg

Összesen kb. 3000 forint volt ami viszonylag egy drágább árazás hiszen csak hamburgert kaptunk ennyi pénzért, de jól lehetett lakni és végülis a Corvin sétányon voltunk ami lehet szintén dobhat az áron.

Összességében teljesen elégedett voltam a hellyel és bármikor máskor is szívesen visszamennénk. Annyi apróság, hogy a lámpa izzókat le kellene takarítani sűrűbben mert több izzón is bogarak voltak odaragadva.

Köszönöm, hogy elolvastad a cikket és remélem te is ellátogatsz hozzájuk.

Értékelési rendszerünk: https://hamburpest.blog.hu/admin/post/edit/14292057

Értékelés

4,6375

Higiénia

4.5

Étterem

4.8

Személyzet 

4.5

Étel

4.75

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburpest.blog.hu/api/trackback/id/tr3514390702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása