Attaboy

2018. október 12. 10:54 - Adammio

Az Attaboy étterem Budapest belvárosában az Astoriától mintegy pár perc gyaloglásra található a Síp utca 4. alatt. Habár a bisztró épülete nem túlságosan feltűnő betérve egy sokkal érdekesebb látványban lesz részünk.

A képeken is látható, hogy egy ízlésesen kialakított és tiszta hely az Attaboy, ámbár amikor én tartózkodtam ott rajtam kívül csak egy-két vendég volt. Számomra ez picit meglepő délután kettő magasságában de lehet csak egy lassú nap volt. Természetesen egyből sorra kerültem várakozás nélkül, a kasszás lány kedves volt, felajánlotta, hogy kérhetem menüben is a burgert és akkor kaphatok mellé egy krémlevest is. Végül csak egy Small Town burgert kértem hasábburgonyával és házi limonádéval melyért kis híján 2800Ft-ot kellett fizetnem. Ilyen árral az Attaboy a drágább street food bisztrók sorát gyarapítja.

Rendelésemet követően legalább húsz percet kellett várnom ami szerintem sok de még annyira nem, hogy mérgelődni kezdjen az ember. Ha például rendeltem volna egy levest is kényelmesen elfogyaszthattam volna mielőtt megérkezik a burgerem, igen odahozzák az asztalodhoz a burgert és nem felvillan egy szám vagy neveden üvöltenek. Szerintem ez egy kedves gesztus, de lehet csak az alacsony forgalom miatt volt kivitelezhető.

A körítés után térjünk át a fő fogásra, az ételre. A menüben, mely elérhető angolul is, választhatunk 10 féle burger, 23 féle pizza,  6 féle tortilla, 5 féle saláta és még desszertek, italok és köretek közül is. Tehát kifejezetten terebélyes az ajánlatok száma, sőt lehetséges vegán ételeket kérni, illetve megválaszthatjuk, hogy csirke vagy marhahúsból szeretnénk ha elkészítenék a hambinkat.

Nekem ízlett amit választottam és szerintem mindenki tud magának való harapnivalót találni. A tálalás ízléses volt, ezt láthatjátok a képeken is és még fém evőeszközt is kaptam menümhöz, melyet még nem tapasztaltam más hamburgerezőnél. A hasábburgonya kellemesen volt fűszerezve, az egyetlen átlagos tényező a házi készítésű limonádé volt aminél ittam már sokkal finomabbakat is. Összességében nem csalódtam az Attaboyban és habár ettem már finomabb burgert úgy gondolom megfelelő ellenszolgáltatást kaptam a pénzemért és nem jöttem ki éhesen.

Az étkezés befejeztével senki sem nézett ránk morcosan vagy siettetett minket, nyugodtan beszélgethettünk még egy kicsit mielőtt távoztunk. A maradványokat a McDonald's és egyéb gyorséttermek gyakorlatából megszokott módon egy kukába helyeztük és fa tálcát pedig a tetejére helyeztük. Ezzel a grandiózus mozdulattal pedig véget vetnék ennek az értékelésnek.

Köszönöm, hogy elolvastad és oszd meg a te élményedet is az Attaboyban!

Jó falatozást!

Értékelés

4.75

Higénia

5

Étterem

5

Személyzet

5

Étel

4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburpest.blog.hu/api/trackback/id/tr2414295987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása